img

img

Wednesday, January 21, 2015

Svi koje sam volela.. odlaze,, veoma tuzno..

Preminuo Kemal Monteno Video

Čuveni pevač Kemal Monteno preminuo je danas u 11 sati.
Vest je za "Dnevni avaz" potvrdio Halid Bešlić nakon razgovora sa Montenovim sinom Đanijem. Monteno je imao 66 godina.
 
Legendarnom pevaču, tekstopiscu i kompozitoru 16. novembra izvršena je transplantacija bubrega, na koju je čekao tri godine. Kratko vreme se osećao dobro, ali je 21. decembra ponovo primljen u bolnicu, najpre zbog povišene temperature, a potom i zbog postoperativnih komplikacija.
 
Kako nam je potvrdio njegov menadžer Gane Pezikoza uzrok smrti je sepsa.
 
- Veoma sam utučen. Kemal mi je bio jedan od najboljih priojatelja. Jutros su mi odmah javili za tužnu vest - rekao je Pecikoza za "Blic".
 
Ćerka Adrijana kratko je za "Blic" rekla da je toliko utučena i da joj je teško da ne može ni sa kim ni da razgovara trenutno.
 
Monteno je prošlog ponedeljka pušten na kućno lečenje, a kada su neki portali tada premeli vest da je preminuo pevač se samo na to nasmejao:
 
- Smejao sam se kao lud jer kažu da onaj koga živog proglase mrtvim živi 100 godina, a meni je ovo treći put - rekao je tada pevač.
 
Kemal Moneteno rođen je 1948. godine. Najpoznatiji je po hitovima "Nije htjela", "Jedne noći u decembru", "Šta je život", "Hiljade pahulja bjelih", "Sarajevo ljubavi moja"...
 http://www.blic.rs/Kultura/Vesti/528290/Preminuo-Kemal-Monteno

 

No comments:

Post a Comment