img

img

Thursday, February 4, 2016

TUGA Bolesnog dečaka niko ne posećuje 13 meseci

TUGA Bolesnog dečaka niko ne posećuje 13 meseci

Dečak M. K. (4), koji je teško bolestan od više bolesti od rođenja, već 13 meseci leži u novosadskoj Dečjoj bolnici, a njegovi roditelji nisu se pojavili od kada je dovezen na lečenje, niti ga iko posećuje.
Foto: Privatna arhiva
- Ležala sam sa ćerkom letos u bolnici i videvši situaciju u kojoj je mališan, kupila sam mu odeću i hranu. Kad smo izašle iz bolnice, nastavila sam da mu donosim hranu, ali nam je nakon nekog vremena zabranjeno da dolazimo pošto nismo u srodstvu - priča majka koja je želela da ostane anonimna.
Ona dodaje da se niko od porodice nije interesovao za ovog mališana, a to za „Blic“ nezvanično potvrđuju i zaposleni u bolnici.
Novosađanka, koja trenuntno radi u Francuskoj, a koja je takođe želela da ostane anonimna jer joj se dete leči u Dečjoj bolnici, kaže da je ona čak želela da usvoji ostavljenog mališana.
- Vrlo često smo ga obilazili dok sam bila u Srbiji. Ja sam čak predložila da mu postanem hraniteljka, ali mi je socijalna radnica u bolnici rekla da mu treba specijalizovani hranitelj i da ja nemam dovoljno dobre uslove - dodaje naša sagovornica.
 http://www.blic.rs/vesti/vojvodina/tuga-bolesnog-decaka-niko-ne-posecuje-13-meseci/y7bsx3l

No comments:

Post a Comment