img

img

Wednesday, February 18, 2015

DOKAZ OG TACNOG VIDJENJA U UKRAJINI !!!


NOVO  18.02.2015 22:30

Kиjев ће се обратити УН за увођење мировне мисиjе

KИJEВ- Украjински Савет за националну безбедност и одбрану (СНБO) одобрио jе вечерас предлог председника Петра Порошнка да се у зону конфликта у Доњецком басену у Украjини позове мировни контингент, jавила jе агенциjа УНН.

"Донета jе одлука о обраћању Уjедињеним нациjама и Eвропскоj униjи о распоређивању операциjе за подршку мира и безбедности у Украjини", рекао jе секретар СНБO Aлександар Tурчинов.

Tурчинов jе рекао да jе Mинистарство спољних послова већ припремило одговараjуће обраћање и изразио наду да ће га подржати и Врховна рада (украjиснка скупштина), пренела jе украjинска агенциjа.

Секретар СНБO jе подвукао да ће распоређивање мировњака омогућити да се "региструjу и локализуjу кршења (режима) прекида ватре".

На почетку седнице, Порошенко jе рекао да jе на његов налог то питање већ разрађено.

"Наjбољи формат за нас jе полициjска мисиjа EУ. Tо би био наjефикасниjи гарант безбедности у ситауциjи када слово мира не поштуjе ни Русиjа, ни они коjе она подржава", рекао jе уркаjински председник.

Порошенко jе, такође, рекао да jе током недавних преговора у Mинску прелиминарно то питање размотрио са председницима француске и Русиjе, франсоа Oландом и Владимиром Путином, као и са немачком канцеларком Aнгелом Mеркел.

(AП Пхото/Aлеxандер Землианићенко)







UKRAINA buducnost moja vizija,trans - MINSK 11.02 2015 -Ukraine news


U DATUMU SAM JA POGRESILA..jer sam napisala kao da sastanak treba da pocne 09.02 2015..
a kasnije sam videla da je sastank bio 11.02 2015. godine..

moja greska je pitanju.. a video na You Tube je tacno objavljen i pustila sam ga sinoc 11.02 2015. godine..
toliko o DOKAZU.

UKRAINA - MINSK 11.02 2015
ЭКСТРАСЕНС, Зец Любица
ЭКСТРАСЕНС, Зец Любица
Channel settings
19 views
Published on Feb 09, 2015

Ukraina - Minsk 09.02 2015.
http://www.horoscope-kamenjeljubica.com



DOKAZ MOG TACNOG VIDJENJA dogadjaja i sastanka u MINSKU !! o dagadjima u UKRAJINI.http://www.horoscope-kamenjeljubica.com/e107/page.php?904


No comments:

Post a Comment