img

img

Sunday, March 3, 2013

[20:39:10] Ljubica zec: Od danas su drugacije cene za moje usluge.

Gledala sam na druge sajtove, kod drugih
 osoba koje se predstavljaju kao pszchic medium,,,

 i cena je po jednoj minuti cak  $6,88/ 5 euro ili za 20 minuta 120 eura.

Iste osobe nisu visoko rangirane na Google kao ja,,
 nikada nisu ni bile.
 a njihov minut je tako skup.

Obzirom da sam sigurna u moje
 sposobnosti i tacnost,
 ne mogu raditi skoro besplatno.

Imam DOKAZE o tacnosti mojih vidjenja..

Horoskope vise niko ne trazi,, jer su netacni.

Osobe idu na dva ili tri mesta i pitaju,, a dobiju totalno pogresna predvidjanja.

Moje je TACNO !!!

I to ce osoba koja vidi i procita, uveri se , kontaktirati me i  platiti.
http://www.horoscope-kamenjeljubica.com/e107/news.php

No comments:

Post a Comment